Ingen röst och bricanyl

Vaknade i söndags av att jag var lite hes och tät i luftrören. Och imorse när jag vaknade fick jag nästan panik! Fick knappt ner någon luft och hade ingen röst alls. Så himla obehagligt.

Fick hostat igång mig och druckit lite men det täta i bröstet släppte inte så jag kollade fass.se och tog en dos av Elias bricanyl. Tog lite mindre än normal vuxendos och efter en halvtimma kom biverkningarna. Skakade i händerna och pirrade i armarna, blev alldeles anfått och svettig. Det var väldigt jobbigt och höll i sig i två timmar.

Usch.

Bra att vet ändå hur barnen kan må av den med. Den var läskig.

Kommentarer
Postat av: ida

Fy... VArför va du sån då? Är du förkyld? eller sjöng du för mkt i lör?

2010-05-18 @ 18:38:34
URL: http://www.idathylen.wordpress.com
Postat av: Tina

Krya på dig!!

2010-05-18 @ 22:57:14
Postat av: Anne Lene

Hej Frida.

Krya på dej! Ellias ser härlig ut i sin nya fotbollsdräkt :)

God helg!

Kram Anne Lene

2010-05-21 @ 21:20:07
URL: http://kortogott.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0