Ola amigo

Helgen var över och har innehållit lite av det mesta faktiskt.

I lördags fick barnen och jag packa väskorna och flytta hem till mamma och pappa för mannen skulle ha hem 10 killar för att spela dator. Ja det finns visst ingen åldersgräns för det.
Vi spenderade dagen hos mamma  och jag sov middag med Elias i 1½ timma som tur var för sedan skulle jag ut och svira på natten. Flickorna och mamma åkte och shoppade under tiden.

På kvällen åkte jag och Lisa till min gamla goa vän Mariette där vi hade en liten reunion med Susanne som vi inte träffat på år! Vi hade supertrevligt och avslutade kvällen på krogen där vi dansade som galningar till bandet som spelade 80-tals musik.

Gårdagen spenderades hemma hos mamma och på em åkte vi hem när J hade städat och fixat iordning. Inte ett spår av alla karlar som tur var. ;)

Självklart blev det dagen-efter-pizza och vi la oss kl 20 för att se film i sängen, men det tog nog 10 min och så stängde vi av för att jag somnade.

Idag ska vi ut och köpa utebyxor till Alice. Det är dagens plan. Vad ska ni hitta på?

Kommentarer
Postat av: Tina

jag såg din man och Elias men inte dig.. kanske du var och shoppade i nån affär medans dem fikade?!;)

2010-03-29 @ 13:33:32
Postat av: frida j

Tina: Ja och sedan såg jag din man och dotter men inte dig. ;)

2010-03-29 @ 13:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0