Första dagen

Jag har haft en toppendag på jobbet. Så roligt det var att vara tillbaka! En massa goa ungar och personalen gjorde att jag kände mig som hemma. Det kommer bli tre roliga veckor.

Har varit inne på Ellos och lagt in en expressbeställning på stövlar för det lär bli blött och geggigt och det klarar inte mina gamla snowjoggers av. ;)


Hade en 50% så de blev som hittade. Dessutom hittade jag denna jackan som jag gillade på 70% rea. Sånt är inte dumt! Nu kan jag ha den andra gamla slitna som jobbjacka.


Dagen gick fort och jag längtade massor efter Elias men han hade nog inte saknat sin mamma lika mycket. Han brydde sig knappt. ;) Imorgon fyller prinsen 2 år. Herre vad fort det går.

Många av arbetskompisarna och föräldrarna har frågat idag hur gammal min bäbis är. Och de blir lite förvånade att det är mer än två år sedan jag slutade jobba!

Imorgon börjar jag kl 9 och det är bra att jag ialla fall kan få sjunga och mysa med honom innan jag går. Tänkte fixa en pannkakstårta till frukost.

Idag fyller min gamla goda vän Lisa år med. Grattis vännen min. :)

Kommentarer
Postat av: ida

Vad roligt att det var kul på jobbet! Kan tänka mej att alla barnen tycker om dej!!!

2010-03-01 @ 21:34:26
URL: http://www.idathylen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0