Spa-kväll

Ikväll tänkte jag gotta mig med med ett härligt massagebad, eller ska jag köra ett bubbelbad? :) Lägga mig och läsa en tidning, målla tånaglar och bara njuta en liten stund.

Än är det lugnt, inget mer med magsjukan, men man vågar inte tro det än på ett tag.

Jag ringde ner till vårdcentralen idag eftersom läkaren ännu inte ringt om Alice prover. Läkaren var inte där men en sköterska hittade att det inte visade något på gluten. Så det var goda nyheter. Får se vad läkaren säger när jag får tag i honom. Ska man kanske bara tro att det är orolig mage.

Kommentarer
Postat av: ida

Vad skönt att det inte blivit nåt mer. Känner jag dej rätt så finns det nog inga överlevande baskilusker kvar nånstans ;-) .



Kommer förresten ihåg att jag ofta hade ont i magen på lågstadiet och att mamma tog mig till doktorn. Fast det var visserligen när jag gick i trean. Jag hade i allafall ont i magen för att jag skulle börja i 4:an... ;-)



Hoppas ni får reda på vad det är/eller inte är!!

2010-02-17 @ 18:55:14
URL: http://www.idathylen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0