Så mycket skratt!

Tror att jag förlängde livet med några år igår. Som jag skrattade!

Fest hemma hos finaste Lisa  med ca 20 glada tjejer kan bara bli succé. Det var prat, skratt, flams, paketöppning, sketch, musiktävling och singstar.

Vårt lag var flams och trams-laget och det kan man ju se på bilden. Så här var det hela tiden. Jag har inte skratta så mycket på länge. Vilka underbara tjejer!


Jag, Brynja, Anna och Jessica.
Vi vann visst hur tokigt det än verkar! ;)


Ett skrattanfall till med Jessica, jag Jennie och Brynja.

Snurrade hem någon gång på natten och var ändå i hyfsat skick. Idag har vi varit på dop och det var mysigt ända till Elias fick ett tröttanfall och bara ville ligga på golvet. Han var helt slutm för det hade tydligen varit livat här hemma igår kväll med. Och idag han han inte sova middag eftersom dopet var då.
Han somnade i bilen och sover ännu.

Imorgon börjar jag jobba.

Kommentarer
Postat av: ida

Ja det var ett härligt liv på er igår ;-)

2010-02-28 @ 18:25:08
URL: http://www.idathylen.wordpress.com
Postat av: Hockeymorsan

Det ser ju jätteql ut! Och vilken himla snygg tapet bakom er! Det får du hälsa ägaren. ;-)



Kram

2010-02-28 @ 19:11:50
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: Carin

ÅÅÅ vad härlig kväll, jag slår också vad om att du förlängde både det ena o andra med goa skratt. Om inte annat så oerhört upppiggand ei snön som aldrig vill ta slut. GE OSS VÅR NU!!!

2010-03-01 @ 01:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0