Oj vad trött jag är!

Satte mig ner nu efter en go dusch.
Innan dess har det varit lek med Lisa o Ludde på fm. Tjejerna åkte till vänner mitt på dagen, jag väckte Elias och åkte till U-a. Där köpte vi nya byxor till honom. Gamla favoriterna är äntligen tillbaka!

Själv bytte jag en tröja som min kära dotter hade köpt till mig igår. Blev inte en ny top utan ett par svarta jeansleggings. Sedan åkte vi till min mormor och hälsade på. Hon  är fortfarande inte återställd. Efter det hämtade vi upp tjejerna hos vännerna och hann stanna till hos Louise när vi kom hem- Umgicks lite och drack ett glas rosé.

Imorgon blir det partaj hemma hos Lisa! ca 20 glada tjejer ska kalasa, det kan bara bli toppen!

Innan festen är det tänkt att vi ska till Badpalatset. Om jag bara kan hitta Elias badbyxor. De är spårlöst försvunna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0