Så ska det låta

eller "Så det KAN låta" passar bättre idag. Herre vad fruktansvärt det var, Jag var tvungen att lämna tvn och sätta mig på datorn, men fortsatte lyssna på det i bakgrunden och det knottrade sig av obehag. Jag gillar Petra Mede, för det mesta. Men sjunga bör hon inte göra. Varför ställer man upp när man inte kan sjunga? Man sänker sig själv ju.

Den enda som kan sjunga är Körberg. Och jag tycker att det är ett program som blir bra när bra artister är med och faktiskt sjunger, inte bara flamsar och fnittrar och falsksjunger.

Blä.

Hoppas på Skavlan istället och håller tummarna att jag orkar vara vaken till Solsidan, för det är underhållning det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0