Chokladbollar

Igår skulle Linnéa hem till en kompis och Alice kände sig riktigt ensam och lämnad så jag fick muntra upp henne med att hon skulle få göra chokladbollar. Jag fixade ihop degen och sa till henne att göra bollar medan jag bytte blöja på Elias. På receptet ska det räcka till 25 st. Och när jag kom upp hade hon gjort 5. De var inte små.

Så vi fick snabbt slänga ihop en sats till och hon lovade att göra dem lite mindre nästa gång.

  

Elias tyckte det var riktigt gott! :)

Och jag med. Det är livsfarligt att ha dem liggande där i kylskåpet, jag är där och stoppar en i munnen så fort jag kan.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja fy sjutton! Jag kan inte heller hålla mig när dom bara ligger där i kylen!!

2009-09-16 @ 11:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0