Godmorgon gott folk!

Skönt med en ledig dag mitt i veckan. Eller jag är ju ledig varje dag. ;)
Men det är skönt att inte behöva stressa på någon för att komma upp och iväg.

Linnéa sover hos Saga. Undrar hur de har haft det? Säkert superkul med mycket fniss innan läggdags.

Elias tittar på Mora Träsk. Han älskar det! Jag ska surfa runt och köpa en egen. Flickorna gillar det minst lika mycket och sjunger med och gör rörelserna.

Ikväll blir det fotboll här hemma. Jocke spelar och matchen visas på Tv4 sport.

Annars har jag inga planer för dagen. Vad ska ni göra?

Kommentarer
Postat av: Carin

Fixa i trädgården, kanske börja på vår vackra stenmur? Men karln sover fortf, han hade visst sovit dåligt inatt..jobbigt att inte kunna sova på rätt tillfälle. Jag har sovit som en stock hela natten, somnade tom i mitt favoritprogram igår, så trött var jag,...hmm Jag ska ge mig ut på en promenad oxå, sen måste jag ju passa mig för solen, särskilt ansiktet där jag fick brännskador...men sol vill jag ha o det strålar här.. Tips, ta en sväng till Rabbalshede marknad om ni orkar och luncha i Smögen???? kraamm

2009-05-21 @ 09:39:16
Postat av: Carin

Ps, fin avatar......helt mina färger, superläckert Frida!!!!!!!!!!!!

2009-05-21 @ 09:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0