Morgonpromenad

Ja idag blev det en rejäl promenad!

Skulle gått med min partner, men eftersom jag är vansinnigt rädd för magsjuka vill jag undvika alla risker för smitta. (mannen hade blivit dålig igår) Men jag tog mig i kragen och gick själv ialla fall.

Ner för Hälle, gamla E6 bort till gofbanan, förbi mamma, lyckorna, bergsvägen ner till centrum och upp för skolbackarna. Som tur var hade jag Adam och Gry i öronen. För det är inte lika kul att gå ensam. Men man pinnar nog på fortare.

Siffrorna då:

Steg: 9921
km:    6,9 km
kcal:  430
tid:     80 min

Nu blir det god frukost och dusch.

Kommentarer
Postat av: Anonym

DUKTIGA du! Håller med om att det är roligare med sällskap men man blir så nöjd med sig själv efteråt.Kram till en duktig bloggerska.

2009-03-11 @ 10:50:36
Postat av: Jennie

Mattias är på Sjötorp hela kvällen. Om ni är ute och åker kan ni ju slänga in mössan där... Bara ett tips ;)

2009-03-11 @ 11:49:10
Postat av: Tina

Med Adam och Gry i öronen kan jag nästan gå hur långt som helst=) Lyssnar alltid på dem på morgonen när jag promenerar till jobbet, mycket trevligt sällskap;)

2009-03-11 @ 15:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0