Diamantbröllop!

Idag har min mormor o morfar varit gifta i 60 år! Det är helt fantastiskt. Och de är så underbara, de är verkligen mina förebilder. Världens mysigaste!



Vi åkte såklart dit i eftermiddags och uppvaktade. Fast som alltid när man är där känner mans ig själv uppvaktad. Vi fick smörgåstårta, 7 sorters småkakor, bullar, kladdkaka, grädde och jordgubbar. Inte mycket som funkade med diet precis, så nu är denna dagen förstörd med.

Här får ni lite fina bilder från eftermiddagen.


 

Så här gick han med händerna bak på ryggen och när jag frågade vad han gjorde pekade han på min morfar och säger: Lalla! (Allan)
Han härmar honom för han går med händerna på ryggen, som en riktig gubbe.

Kommentarer
Postat av: Tina

Gud vilken gullig bild på honom med händerna på ryggen=)

2009-06-23 @ 20:44:31
Postat av: Brynja

Hehe han e för sött "mini" Allan. Gifta i 60 år!! WOW! Ja dom e för söta dina morföräldrar!



Kram B

2009-06-24 @ 08:40:10
Postat av: Lisa

Världens bästa Allan och Nene! Du är lyckligt lottad som har dom i ditt liv :-) Kram

2009-06-24 @ 09:58:15
URL: http://lisajagdell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0