Delfinföreställning

Dåligt bloggande och det beror ju såklart på det fina vädret!

Idag åkte vi ut till mamma o pappas på fm, för Linnea sov över där och tog med henne till golfträningen. Och när de kom tillbaka körde jag dem till kompisen Wilma idag igen. De har haft så roligt! Lekt i 2 dagar nu med varandra alla tre. Roligt när det funkar så bra.

Jag, mamma och Elias tog en promenad i värmen ner till Kungsparken där det var en massa känt folk idag så vi blev sittande där på stranden och pratade lite innan vi knallade hemåt igen. Fick med oss Brynja med. Och sedan sov Elias medan pappa grillade och mamma fixade en härlig middag åt oss. Vi försöker övertala pappa att bygga pool men jag tror inte att det går, men det hade varit perfekt!! ;-)

Efter maten åkte vi och skulle hämta flickorna och de hade precis en ny föreställning i poolen när vi kom. De blev inspirerade av delfinerna på Kolmården så de har anordnat en delfinföreställning i två dagar nu. Jätteduktiga är de och Linnea var nog delfinen Kicki mest och Wilmas lillebror var en sköning och stog vid poolkanten och ropade: "Kiiiiiiiiiiiiicki!" och slängde sill (låtsas förstås!;-)) till den duktiga delfinen. Underbart!

Elias blev riktigt badsugen så det blev till att låna badbyxor av Oscar och hoppa i! Ja det var ingen uppoffring direkt. ;) Så härligt!

Så det har varit en skön helg här på västkusten. Saknar min goa vän Nettan bara som jag inte pratat med på jättelänge. Varje dag när jag tänker på henne kommer det något annat i vägen eller så är det för sent för att ringa. Så om du är här skriv en rad och berätta hur ni har det! Jag längtar så jag blir tokig. Det är detta som är det jobbiga med att flytta runt som vi har gjort, att man får lämna en underbar vän....

Love you!

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Satt o tänkte på dig igår o skulle ringa men klockan blev för mycket. Emelie o jag är själva hemma i en vecka. Så skönt, gjorde slingor på henne i går kväll, det var därför som tiden inte räckte till. Grabbarna har åkt till Finland och får en härlig vecka med fiske och uppassning från farmor. Hoppas ni har det bra! (Det låter så tycker jag!) Många kramar Nettan

2009-06-28 @ 08:43:38
Postat av: Thessan

Här e det varmt å ett dopp i en stor pool hade inte varit fel. Kanske blir stranden i väckan för idag e sista dagen på Hs penicillin!

2009-06-28 @ 10:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0