Flytta altan

Idag är det en riktig grejjardag!

Fick en idé igår om att flytta baltanen på baksidan som vi aldrig använder. Vi har ett gästhus/förråd på baksidan och där finns en altan. Och igår när svärfar började röjja bort lite där så fick jag för mig att den skulle tas bort och flyttas till utanför vårt sovrum istället. Det kommer bli toppen! Där är det skugga och jag ska ha en hängmatta där som jag ska ligga i när det är som varmast.  Den dagen livet låter mig ligga och vila förståss. ;-)

Inget mer med magsjukan här. Ännu. Men Louise´s M kräktes igår kväll när vi var där så det är väl någon skit som går, om än en lättare variant. Elias vaknade och var snuvig så jag hoppas att det inte blir magsjuka, en en förkylning känns bra mycket bättre!

Vi hade en jättemysig kväll hos Louise igår och pysslade inför bröllopet. Det ska bli så roligt. Den 8 augusti är den stora dagen. Då firar jag och Joakim förlovningsdag med. 12 år i år. :-)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Men shit! 12 år!!! Hur länge har ni varit tillsammans då??? :-o

2009-07-17 @ 11:02:21
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: L

Åhhh vad mysigt det låter med hängmatta =) Kraaam.

2009-07-17 @ 11:15:57
URL: http://minaunderverk-lena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0