Vardag

Ja och det är skönt med!
Vid nio var jag färdig med förmiddagens bestyr. Det var länge sedan. Under lovet har vi skrotat runt här hemma bra länge innan man kommit igång.

Hade eg tänkt att träffa Lisa idag, men alla vill hålla sig hemma idag när det först toksnöade på morgonen och sedan blev det vått och slask. Men SNART måste vi ses!!

Men jag var riktigt fikasugen så jag fick över Lollo på lite nybakad äppelpaj och vaniljvisp. Mycket gott och trevligt!

Nu ska jag snart klä på mig och lillknodden för att åka och hämta Alice så vi hinner hem innan Linnéa kommer från skolan. Hon går hem idag med Robin o Lucas.

Ett riktigt skitväder har vi ute. Det tokblåser och är tö, så det är nog riktigt vått. Men jag kan tänka mig att tjejerna säkert kommer vilja åka pulka ändå i den våta snön. Får nog dra galonisar utanpå.

Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0