HURRA HURRA!

Ja det är min dag idag och det började så klart med skönsång och presenter. Jättemysigt!!

Elias kom till min säng i natt och kl 6 väckte han mig men somnade om, men jag låg som ett barn och väntade. Och väntade.....

Först vi 7 när Elias hade vaknat kom de sjungande. De hade inte velat väcka oss ifall om Elias hade haft en vakennatt. Gulligt!

Jag har fått ett fint halsband som Alice har gjort på dagis. Och världens mysigaste morgonrock . Röd-randig mjuk och jättefin! Och det roligaste var att jag fick en skjortklänning från Vero Moda.
Jag var ju också på Torp igår och provade kläder och denna klänningen provade jag och la undan för att köpa den när jag gått igenom övriga butiker. Men jag ångrade mig i sista sekund och tänkte att jag ska inte ha några kläder förrän mitt nya liv ger resultat!

Men så fick jag precis den! Hur stor är den sannorlikheten?
Kan säga att Jocke lär vara nöjd med att ha prickat så rätt!

Morgonrock, trött mamma och fint halsband.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hipp hipp Hurra!!! Önskar dig en fantastisk dag & en supertrevlig lördagskväll med dina tjejer!! :-)



Kramar Therese W

2009-01-21 @ 08:18:25
Postat av: Tina

Hurra Hurra Hurra=)

Ha en underbar dag!!

Kram Tina

2009-01-21 @ 09:35:00
Postat av: Angelica Karlsson

Grattis på din stora dag/Angelica

2009-01-21 @ 10:31:50
URL: http://angelicasfamiljeblogg.blogg.se/
Postat av: Lena

Grattis grattis vännen!! Hoppas att du får en toppendag =) KUL att Jocke träffade mitt i prick!! =) Kramar i banor L.

2009-01-21 @ 10:37:25
URL: http://www.minaunderverk-lena.blogspot.com
Postat av: Angelica

STORT grattis på födelsedagen!!



Kram från oss

2009-01-21 @ 10:58:10
URL: http://vidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0