Strålande sol....

Underbart väder idag! +-0 grader och solen skiner så det nästan gör ont i ögonen. Men värst ont gör det när jag tittar på mina köksfönster. ojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojjoj! Det ser verkligen inte bra ut. *sucK*

Jag är inte bra på att tvätta fönstren ofta, det erkänner jag villigt. Jag borde verkligen bättra mig. Men som de ser ut nu så skulle det nog bara funka med högtryck! Jocke och hans kompanjon stog precis utanför och sågade under köksrenoveringen så de är fulla med sågspån och annan skit.

Men men livet är härligt trots skitna fönster! Det ser förjävligt ut på övriga utsidan, hela trädgården skulle behöva renoveras men på insidan är det fint. Och det är ju faktiskt insidan som räknas eller hur? Alltid insidan.

Kommentarer
Postat av: lisa hanfelt

Lycka till idag med din lseringrep. Det går någ bra.. Bättre väder kan man inte ha strålande sol och vårkänslor. Tjejerna leker med Bratz och badra dem. Tänkte stoppa i dem frukt och sedan föreslå ute lek. Jag åker ingen vart i dag så det är inga problem att ha Alice här.



Lisa

2009-02-27 @ 10:54:22
URL: http://liam.ronaldblogg.se
Postat av: Anonym

Hej Frida, Jag är ofta inne och läser på din fina blogg!Tycker du skriver så roligt och har så fina barn!(Linnea har jag sett som baby i Åbo..).Vår Anton är lite äldre än Elias så jag känner så igen mig i det du skriver om honom! Ha det så bra och välkomna på besök om ni kommer till Åland nångång!

Hälsningar Maria.

(Och Mats, Linus&Anton).

2009-02-27 @ 12:36:54
Postat av: Angelica

Ja, tack gode gud för att det är insidan som räknas. Vårt tomt skulle man inte ge mycket för kan jag säga.

2009-02-27 @ 13:21:01
URL: http://vidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0