Ny bästis!

Ja det ar jag skaffat mig, eller min man har skaffat mig en ny bästis. Han kom nämligen hem med denna ikväll. han vet då hur han ska göra sin fru lycklig! ;-)



jag har önskat mig en sån handdammsugare eftersom jag dammsuger sjuttonmiljoer gånger varje dag så står alltid min dammugare framme. Har en både uppe och nere till Elias stora glädje. Han älskar ju STÄDAN. Det är det första han säger när vi går ur sovrummet på morgonen. "Städa!"  (Jag har förstört honom)

Men nu har jag fått en smidigare sak för det där snabbstädade. Ska bli spännande och se hur Elias ska kunna låta den vara bara.

Kommentarer
Postat av: Carin

ÅÅ den såg himla smart ut du, vad kan din käre make ha gett för den? Kramen till damen..

2009-02-20 @ 19:39:44
URL: http://www.nogg.se/tiora
Postat av: Tina

Nicklas hade blivit helt salig om han hade fått en sån..Han är en beroende och dammsugaren är hans bästa vän=)

2009-02-20 @ 22:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0