Alice födelsedag

det närmar sig och kalas blir det på söndag. Först barnkalas och sedan släktkalas. Lika bra att ta det på samma dag.
Så imorgon får jag nog börja baka tårtbottnar.

Idag har jag handlat presenter och det som kan strykas på allas listor över vad hon önskar sig, så det inte blir dubbelt är:

* Klocka
* Svarta "finstövlar"
* Bratz som går med sin hund
* Prinsesskrona
* Prinsessklänningen (Nettan har köpt i Sthlm)
* Halsband med månadsten och ring (farmor köper)

Det är vad jag vet att hon får.
Sedan fanns det mycket annat på önskelistan.
Fler Bratz, armband, barbie, kläder, eltandborste, ja allt!


Kommentarer
Postat av: Brynja

Bra med tips! Tjejer e allt bra tacksamma att köpa presenter till! :) Du är så ambitiös, nog för att jag tog mig kragen och gjorde tårtor till mitt kalas, men att faktiskt baka bottnar är ÖVERkurs :) Din mamma erbjöd sig att baka smörgåstårte bottnar nästa gång jag behövde det, lär nog ropa in den tjänsten när tillfället ges..hehe Kram Kram

2008-09-30 @ 15:48:47
URL: http://www.bbjork.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0