Tisdag

Det  har varit fullt upp idag.
Blrjade dagen med en jättemysig snabbfika hos Lollo med flickorna. De gillar Robin!
Vi bestämde att vi skulle ta en kvällspromenad om inte J skulle gå på LSK´s match.

Sedan åkte jag till Linn och färgade fransarna. Linnéa var med och lärde sig allt om hudvård.  Hem och hämtade upp resten och vidare till Stenungsund och handlade mat på Willys. Många påsar blev det.

Hem och lagade mat. Potatismos och ungnstekt falukorv på grönsaksbädd och bacon och annat gött.  Elias fick samma mat, tog bara av mos innan jag saltade och mosade lite korv och kokt broccoli. Oj vad han åt!
Jag SKA skriva veckomatsedel!! Blev jätteinspirerad av Louice så nu ska det bli av.

Självklart ville J gå på matchen och tjejerna med, så ingen promenad för oss. Så jag hämtade upp mamm o pappa och åkte till Biltema och köpte lite födelsedagspresenter åt alla killar som fyller nästa vecka. Hem igen och då har J ångrat sig, det är för kallt, mörkt och sent för fotboll. Så jag skickar ett sms till L om att jag kan gå ialla fall. Men då två min senare har min bror övertalat J att gå ÄNDÅ! Så jag fick ringa L igen och planera för promenad imorgon istället. *suck*
Sorry Louice för velandet.

Nu har jag lagt E och sitter utanför och lyssnar när han bökar runt i sängen. Han somnar när som helst.

Funderar på att öppna en flaska rött och ta ett glas vin. Men så känns det lite onödigt för ett glas.... Får se.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Du kan ju alltid ta ett glas i morgon med. ;-)

2008-10-28 @ 20:48:18
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: lollo

ingen fara .. dom är veliga de dära killarna ! hehe nu kan vi inspireras av varandra med maten , jättebra ju ! hörs imorrn kram

2008-10-28 @ 22:07:46
URL: http://louiceee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0