6 blogginlägg per dag

Det var vad man skulle komma upp i om man är en riktig bloggare. Så nu gäller det att ligga i. Man skulle ha en liten dator som man kan dra med sig överallt. I köket när man lagar mat, på toaletten när man tar en sekund för att uträtta behoven, i tvättstugan medan man stoppar in ny tvätt i maskinen, hänger den tvättade, viker  och stryker den torkade och lägger in den i garderoberna. Men det blir för svårt när man har en bebis på armen med tror jag. ;-)

Bara på den här stunden som jag bloggar har jag torkat kräk från filten här i soffan 2 ggr och nu kissade han ner filetn och soffan! Tur att man har både skinnsoffa och tvättmaskin!

Vilket glamouröst liv.

På tal om glamour. Jag behöver en klippning!
Letar efter frisyrer på nätet. Behöver något häftigt, något annorlunda, något helt annat än "hemma-mamma-med tre barn-och ingen tid-frisyr". Något glamouröst....

Men kravet är ju såklart att det ska kunna tvättas av, torkas och vara klart! ;-)

Ett är säkert, E´s magen klarar inte av för mycket katrinplommon. Dags att torka av filen igen. Jag ger upp bloggandet för nu.

LOVE!

Kommentarer
Postat av: Lena

Hi hi hi... Jag hörde också det om 6 blogginlägg per dag =) Bara att jobba på!! Kul med nu blogg gumman =)



Kramar Lena.

2008-07-18 @ 08:36:25
URL: http://minaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0