Vilken start!

Ja idag trotsade vi verkligen vädergudarna och gick ut kl 7.30 på var promenad jag och Louise. Lite regn får man ju stå ut med! Men det blev snabbt värre.

Regnet piskade oss i ansiktet och motvind så det sved i de rödmosiga ansiktena, vi kunde knappt prata med varandra. Så efter 2,5 km bestämde vi oss för att vända om, så vi inte hade regn/hegel piskande i våra ansikten. Så började det toksnöa istället!

Vi kom hem rätt blöta vill jag lova efter en något kortare promenad än vad vi tänkt, men för att gå i detta väder är inte 5 km dåligt! :-)

Sedan åt jag en semla till frukost för mitt bräd var slut. Det var rätt gott kan jag säga. ;-)
Nu har jag dessutom 2 st Hälsobröd i ugnen!! Luktar ljuvligt.

Idag kör det ihop sig lite för mig iom vädret. För bilen är på service så jag måste ju gå till dagis och hämta, vilket inte är så lockande med ELias i vagnen i detta väder, men men. Det får gå. Frågan är bara hur jag ska göra ikväll när det är dags att hämta Linnéa på gympan kl 19. Får se om kanske min bror kan ställa upp för sin syster om han är ledig. Mamma skulle jobba kvällen och Jocke är inte hemma förrän sent idag så jag får dessutom hoppa homepartyt hos Lisa. Tråkigt. Men antagligen lika bra för jag lär somna tidigt idag då Elias tyckte att det var dags att vakna lite efter  kl 5.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0