Panik på promenaden

Igår kväll sa jag till mig själv (som så många gånger tidigare) att imorgon ska jag ta tag i promenaderna igen. Det får vara slut på ursäkterna!

Så 7.15 var jag ute ur huset med Mix Megapol i öronen och rask takt i benen!
Tog den vackra vägen längs viken....


När jag går där och njuter av utsikten kommer jag in i ett "stimm" av flugor och jag springer för att komma igenom och förbi. Får panik när jag springer allt vad jag kan och ändå har dem runt mig!
Men bra motion fick jag och efter det var benen som bly hela vägen hem.



steg: 7420
km: 5,2
tid: 61 min


Nu ska jag hoppa in i duschen för sedan är det ut till golfen som gäller, sedan hem och skicka iväg sängarna och flickorna ska leka med kompisar. Full upp alltså.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Råkade ut för flera såna stim förra lördagen när jag var ute och cyklade. Men mer som små mygg- skitäckliga! Kändes som jag svalde ett kilo

2009-06-06 @ 10:59:53
Postat av: Cissi

var det som skrev det förra;)

2009-06-06 @ 11:00:25
Postat av: Anonym

Du är så duktig, skulle behöva nån som drog ut mig varje dag men lite senare på dan ,gäsp, vi försöker min Anders och jag men det är konstigt så mycket det kommer ivägen när man är pankis (pensionär) om du inte förstod Stockholmssnack.TJENICKSEN!

2009-06-06 @ 11:35:16
Postat av: Maggan

Det var jag!

2009-06-06 @ 11:37:58
Postat av: Tina

Du har mycket finare "utsikt" på dina promenader än vad jag har..FUSK;) Kanske ska börja gå en omväg över Ljungskile;)

2009-06-06 @ 22:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0