Cyklat

Jo det gick riktigt bra att cykla. Kändes lite läskigt i början, men det satt i märgen. Men man är ju lite harigare nu, rädd att man ska ramla, eller att bromsen inte ska funka.
Vi, jag och tjejerna tog en tur själva, sedan fick Elias hoppa på och han verkar gilla det.

Vi byttes av och jag åkte ut till Torp för att byta vågen vi köpte igår som inte fungerade. Så cyklade Jocke med barnen en stund.

På Torp blev det en ny våg, en tröja till E och en skjorta och linne till mig. En superfin blommig sak på rean. :)
När jag kom hem väntade lunchen. Stekt lax, sås och sallad. Mycket gott! Det här funkar bra.

Vi hade invägning efter maten, så nu är vi PÅ!

16/6 STARTVIKT

Joakim  94 kg
Frida      62,7

Kommentarer
Postat av: Brynja

Mmmm dom där kyckling bullarna såg goda ut!

2009-06-16 @ 17:04:48
Postat av: Carin

Vad vill du väga då? kram

2009-06-16 @ 20:14:42
URL: http://www.nogg.se/tiora

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0