Paket med hemlig avsändare

Idag kom ett paket/kuvert i brevlådan. Jag undrade vad det var jag hade köpt utan att komma ihåg.

Öppnade det och däri låg en stegräknare!! Ingen lapp, ingen avsändare. Spännande!!

På kuvertet var det överklistrat på vissa ställen så dektektivarbetet började och jag ville se vad som gömde sig där under. På ett ställe stod det Tekniska verken, Linköping. Vem känner jag i Linköping?!

Kan det vara du Angelica?? :-)



Gud vad roligt!! Och världens största TACK till den som varit så omtänksam och överraskade mig på detta sätt. Nu jäklar ska jag trampa. :-)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Men du, var det verkligen ingen lapp med??? Jag hade iaf skrivit ihop en "Grattis-på-födelsedagen-i-efterskott-lapp och lagt med... Skit.



Jag erkänner, den var från mig... :-D

2009-01-23 @ 14:14:31
URL: http://vidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0