Ljungskile; där havet möter fjället

Det är Lje´s slogan och man förstår varför när man är ute och motionerar. Bara uppför och lite nerför.


Tänk att här låg man och gottade sig i somras. Och har gjort sedan man var liten.

Det är mycket nostalgi när man går ute på Lyckorna. Alla platser förknippar man med någon händelse.



Här på klocktornet har man haft msig stunder och i resturanten bakom har man hängt mycket i sin ungdom. Även jobbat som städerska och croupier en sommar.



I vår vackra kyrka är jag konfirmerad, alla våra barn döpta och vi gifta.

Dert blev en ordentlig promenad och det var skönt att riktigt ta ut sig. Jag pinnade på som sjutton uppför Hällebacken och den suger!! Jäklar...

Steg: 7244
Km: 5,1
kcal: 306,1


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är vittne ;)

2009-02-07 @ 13:14:01
Postat av: Angelica

Fina bilder! Dags för ett besök snart eller hur?! :-)

2009-02-07 @ 15:28:20
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: lollo

utan mig !! fusk...

2009-02-07 @ 16:24:29
URL: http://louiceee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0