Tiden räcker inte!

Känner mig så stressad och hinner inte alls det jag borde göra. KOnstigt för jag har inte jobbat denna veckan, men allt som ska göra tar sån jäkla tid.

Idag tex skulle det städas tnkte jag. Kändes som om det var här om dagen men nog f-n måste det göras igen. SÅ idag har jag roat mig i tvättstugan, dammat över allt nere, dammsugit, städat tjejernas rum, bytt deras sängkläder, städat toaletterna osv...

Tack o lov hann jag göra detta innan  det var lunch hos en god vän. Så gott var det. Indisk kycklinggryta, nanbröd och lite tillbehör. Detta får bli en ny storfavorit! På hemvägen blev det ett stopp på Konsum och Apoteket. Alice är så torr i huden att det gör ont. Så nu är det projekt mjukgöring.

Nu är det dags att hämta lillfisen på dagis. Han trivs allt lite bättre verkar det som och igår ville han nästan inte gå hem. Det värmer i mammahjärtat! Men lämningarna är jobbiga.

Kram på er!

Lämna en hälsning vet jag. Det värmer.

Kommentarer
Postat av: Tina

Precis vad jag känner idag, tiden räcker inte till alls. N och jag ska greja lite hemma men jobbar inte han så jobbar jag. Är det inte det ena så är det det andra..

Kram på dig

2010-05-12 @ 13:50:09
Postat av: louise

jag ska lämna en hälsning <3 . skönt att de vänder med dagis !! saknar er allt mina trogna bundsförvanter med mysiga fikor på förmiddagarna .. de tar vi igen till sommaren !!

2010-05-12 @ 15:19:39
URL: http://louiceee.blogg.se/
Postat av: ida

Hälsning: Hej hej! ;-)

2010-05-12 @ 16:40:14
URL: http://www.idathylen.wordpress.com
Postat av: Erica W

Moi,moi Frida! Hälsa hela familjen!! Läser fortfarande din blogg v arje dag (och är lite besviken om du inte uppdaterat:/ Kunde du ge lite tips om andra bloggar du läser som är bra. Vet att det står några i högra kanten,men är det några fler?) kramisar

2010-05-12 @ 19:12:19
Postat av: Frida

Erica kul att du kikar här! Jag ska uppdatera mina blogg-favoriter imorgon. Kram

2010-05-12 @ 21:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0