Sol härliga sol!

(Ursäkta bloggtorkan)

Det har varit en fantastiskt skön dag idag.  Våren är helt underbar med de varma goa dagarna, träden som knoppas och bara känslan av att snart, snart är det grönt, barnen kan springa rätt ut och att det snart är sommar!

Vi började dagen med att rota fram min cykel och sedan tog vi en cykeltur bort till Lisa och Ludde där vi fikade och pratade i solen medan pojkarna lekte. Vid lunchtid cyklade vi hem igen och stannade till hos Jennie där vi blev sittande i solen och Louise mf sällskapade oss och barnen lekte. Eftersom det var så gott ute fick Elias hoppa över sin sovstund och Joakim grillade korv så vi åt ute på altanen.

Sedan åkte Jocke med alla barn till golfen eftersom Alice och Linneás golfskola började idag och under deras träning åkte han och Elias till mamma o pappa som bor precis intill.

Själv passade jag på att gå över till vännerna/grannarna igen där det blev mer sol och sällskap.

KOm hem och förberedde en sen middag när Anna messade och ville gå på promenad och det var inte helt fel i kvällsolen. Vi gick runt Lyckorna och havet och pratade om att det kan handla om veckor bara innan vi kan gotta oss på stranden. Åååå vad jag älskar Lje på sommaren! Vilken liten pärla vår by är när det är fint sommarväder.


Kommentarer
Postat av: Tina

Vilken härlig dag!

Jag kan tänka mig att Ljungskile är toppen på vår och sommar, riktigt sommarsamhälle=)



Välkommen tillbaks till bloggandet;) Du har vart saknad!

2010-05-03 @ 08:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0