Mobilblogg och fotboll

Ibland skickar jag iväg ett inlägg från mobilen, men det funkar oftast inte. Skickar det som sms och det kanske inte funkar för att det blir för långt.

Igår var det match!
Svinkallt var det som det alltid är på fotbollsmatcher. Känns så ialla fall. Jag fick med mig Alice, mamma o pappa. Elias och Linnéa var hemma med min bror och Brynja. Det var nog bra för det är inte helt lätt att ha en tvååring med där på Rimnersvallen med alla trappor och på löparbanorna tro jag inte att man får vara. Och det var riktigt roligt att faktiskt kunna få sitta ner och se en match. Det har inte hänt på 9 år. ;)
Och så vann de med 3-0 och för tillfället leder de serien och ser svårslagna ut. De har ett starkt lag. Bara det släpper det där med att kunna träffa målet, för de hade massor med chanser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0