Jobb och förskola

Kanske en liten uppdatering på den fronten med?

Jag har jobbat 3 dagar/vecka de sista veckorna och det har varit superkul! Vad lagom det är med 3 dagar. Det är vad jag önskar få fortsätta med ett tag till, men man vet ju aldrig när man bara går på timmar.

Elias har gjort sin inskolning klar nu. Och de tre sista dagarna har gått väldigt bra. Innan dess var han jätteledsen vid lämningarna och sedan innan lunch. Men som "tur" är så jobbade jag och Jocke fick lämna. Det hade gjort för ont i mammahjärtat tror jag.
Men de två sista dagarna lämnade jag och det gick toppen! Han tycker att det är ganska roligt att vinka i fönstret så det har vi gjort till en kul grej och de funkar. Men han har en dipp kl 11.15 varje dag, då de ska gå in och äta mat. Då blir han visst alltid ledsen. De bryter en aktivitet, han börjar bli trött och hungrig och längtar. Men de sista dagarna har som sagt blivit mycket bättre.

Denna veckan som kommer har jag än så länge bara onsdag uppbokat med jobb och Jocke ska jobba denna veckan så då blir det lite längre på fsk på onsdag men jag hoppas att det ska funka. Vi har löst det med fritidsplats för tjejerna med så de dagarna vi båda jobbar ska de vara där. De tjöt av glädje!! SOm de har längtat efter att få börja på fritids.

Imorgon ska vi njuta av solen och kompisar hemma på lekplatsen Elias och jag. Och på tisdag ska jag till en ny frisör. Det får bli en förändring tror jag. Vad tycker du jag ska göra med burret? ;)

Kommentarer
Postat av: Jessica Barck

Nyfiken.....Vilken frisör skall du till?



Kram

2010-05-03 @ 08:33:35
Postat av: Tina

Vad härligt du får så mycket jobb. =)

2010-05-03 @ 08:34:38
Postat av: Frida

Jessica jag ska testa hon som ida o Louise går till i Stenungsund

2010-05-03 @ 11:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0