Fredag

Veckan har gått fort som vanligt och Elias har varit på dagis sedan i tisdags. Det har varit svårt att lämna igen efter 3 dagars uppehåll. Men man märker att det blir bättre för varje dag han går. Men så fort det blir uppehåll blir det svårt att starta igen. Så igår fick han gå några timmar trots att jag inte jobbade och igår hade det varit en bra dag.
Jag hoppas på en ännu bättre dag idag! Idag skulle han egentligen gå 9.30-16.30 men min bror ville gärna hämta honom idag så det ska han göra efter mellis och så skulle de gå och fika hos någon.

Vi har lämnat en bil på verkstan så nu snart ska jag och ELias promenera till dagis och jobbet  i stormen. Det blåser helt galet mycket!

Kommentarer
Postat av: mumma

hörde honom nämnda det säkert 5 gånger under ett par timmar igår att han skall hämta lillkillen på dagis. Han ser verkligen fram emot att få göra det! =)

2010-05-07 @ 09:55:29
Postat av: Frida

B: vad mysigt de ska ha kan man tänka. De skulle gå och fika hos någon :)

2010-05-07 @ 13:13:30
Postat av: Ida

Eeeeeeeeekooooooooooooooo

2010-05-09 @ 13:25:22
URL: http://Www.idathylen.wordpress.com
Postat av: Ida

Hallå Frida!



Hittade en blogg idag.

http://fotballfruen.blogspot.com



Hon är tillsammans med Petter Furuseth i Hammarby, Jocke å han spelade ju tillsammans då så ni kanske känner varandra, ni hammarbyfruar! :-)



ROlig blogg iaf!

2010-05-09 @ 19:11:39
URL: http://www.idathylen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0