Städdag

Igår var det ju världens slappaste dag, så idag vaknade jag med en massa härlig energi. Kände mig så pigg och utvilad så jag satte igång med en storstädning. Vädrat ut, bytt sängkläder, dammat, dammsugit, tvättat golv, tvättat 4 maskiner tvätt, slängt en massa prylar och sorterat flickornas garderober. Så gott! Nu har jag slängt en massa gammalt slitet och lagt fina för små kläder i påsar till kusinens tjej.

Imorgon tänkte jag ta mig en sväng till Överby för att handla lite nytt till tjejerna. Behov av strumpor, trosor, vårjacka till Alice, jeans och tröjor till Linnéa, strumbyxor leggings till båda tjejerna. Ja lite allt möjligt behövs.

Fick tag i kommun-tanten med idag och det var visst fullt på Hälle förskola. Så nu satsar vi på en härlig vår hemma. Känns gott det med!  

Kommentarer
Postat av: lisa hanfelt

Ha en myssig dag med tjejerna, Shoppa på...



Lisa

2010-03-25 @ 08:02:22
URL: http://liam.ronaldblogg.se
Postat av: ida

Hoppas ni haft en helt underbar dag!!!!!

2010-03-25 @ 15:25:38
URL: http://www.idathylen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0