Hejsan!

Sorry för dålig uppdatering. Var ska jag börja?

Jo i fredags blev det klart att Joakim ska spela för Oddevold. Känns jätteroligt och så skönt att ha så nära till träningar och för oss att kunna åka och se matcherna lättvindigt. Nu fattas det bara ett jobb så skulle livet känns toppen!

I lördags spelade de match och vann med 7-0! Det var en helt fantastiskt förmiddag och vi njöt i solen och fick se en massa mål. Hoppas att det håller i sig, både vädret och målsprutandet.

Jag har en vecka kvar på Strumpan och det kommer att kännas ledsamt att sluta. Har ju världens goaste ungar och arbetskompisar. :( Samtidigt ska det bli skönt att få komma hem och ha en mysig vår med Prinsen. Men jag funderar lite på att kolla läget om det finns mmöjlighet att få en pltas på fsk redan nu i vår. Så att man kanske skulle kunna jobba någon/några dagar i veckan. Vikarier behövs ju alltid. Får se.

Elias är bättre men fortfarande snuvig, men det vände igår tycker jag.  Men jag tror att det är min tur kanske. Känner mig lite tjock i huvudet, som om det är på G. Hoppas att det vänder.


Kommentarer
Postat av: ida

Hoppas du inte blir sjuk!



Jag är övertygad om att du kommer vara saknad när du slutar på torsdag!

2010-03-16 @ 06:55:04
URL: http://www.idathylen.wordpress.com
Postat av: Thessan

Krya på er å hoppas att jobbsökandet går bra! Kramen

2010-03-16 @ 12:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0