Hallå?!!

Är ni kvar vänner eller har ni övergett denna torkande blogg helt?

Jag har verkligen inte haft varken tid eller ork att blogga. När jag kommer hem har jag saknat knattarna, så det blir mycket kvalitétstid och när jag väl sätter mig på datorn tar det sån tid att uppdatera sig om vad alla andra bloggar om. :)

Men jag har det bra. Jobbat och trivs toppen! Idag har det varit superduper-lugnt på jobbet med lite barn. Så vi har ägnat de som varit där mycket tid med sagoläsning, målat i ataljen, pusslat, pärlat och annat. Ja gillar verkligen denna förskolan med allt tillgängligt, barnen får välja fritt och de är så duktiga på att aktivera sig!

Hade jag vetat att det fanns en plats till mig där nu hade jag nog valt att fortsätta.

Idag är Jocke inne med tjejerna på Kulturskolan där Linnéa ska ha konsert med sin Djembe. Jag och Elias stannade hemma eftersom det var så sent så vi har legat i badet och gottat oss.

Nu blir det kvällsmat och "Halvåtta hos mig".

Kommentera gärna, jag blir så glad att läsa dina rader och se vem det är som läser.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Jag följer ivrigt med din trevliga blogg!!! Här väntar vi på våren, orkar inte med all snö mera!



hälsningar från Heidi i Helsingfors (det börjar vara rätt länge sen vi satt i Sanomahuset på måndagarna)

2010-03-10 @ 19:39:44
Postat av: Frida Jensen

Nämen oj vad roligt att höra ifrån dig Heidi och att du följer bloggen! Hur mår ni?

2010-03-10 @ 19:42:58
URL: http://fridajensen.blogg.se/
Postat av: Heidi

Tack vi mår bra!! Vardagen rullar på. Oliver trivs i förskolan och Jessica på dagiset! Allt bara bra alltså!!

2010-03-10 @ 20:01:23
Postat av: Thessan

Klart att jag fortfarande läser din blogg. Jag vet hur det är att komma hem från jobbet, å det enda man vill e att umgås med familjen. Finns det ngt fortsatt jobb för dig då? Idag har vi haft kalasväder. Mellanmålet åt vi ute i snön tillsammans med barnen, varmchoklad och smörgås. Sedan mera pulka åkning. Det är arbetskvalité. Tyvärr är kommer det alltid slask efter snö...

2010-03-10 @ 20:48:00
Postat av: lisa hanfelt

Kul att höra från dig vännen... Har varit inne och tittat på bloggen flera gånger så det är kul att det är skrivet några rader så jag vet hur ni har det. Kul att du trivs på jobbet ha det så bra tills vi ses..



Lisa

2010-03-10 @ 20:56:50
URL: http://liam.ronaldblogg.se
Postat av: Tina

Jag är här jämt.. eller när du uppdaterat rättare sagt!!=)

2010-03-10 @ 23:45:22
Postat av: ida

Å jag e här!!! Men det visste du nog ;-)

2010-03-11 @ 07:12:55
URL: http://www.idathylen.wordpress.com
Postat av: Hockeymorsan

Halloj! Sviker dig aldrig vet du. :-) Och jag är oxå skitdålig på att uppdatera... orkar lixom inte... Kram till dig!

2010-03-11 @ 07:37:23
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hej! Jag klickar mig också in varje gång du uppdaterar, vilken tur att Bloggkoll finns ;) Ha en bra dag. / Jennie

2010-03-11 @ 08:35:40
Postat av: Maggan

Hej vännen! är inne ett par ggr om dagen, vad mysigt för dig att få jobba lite,kan känna längtan när du skriver om barnen. kram.

2010-03-11 @ 11:01:08
Postat av: Erica W

Jag läser din blogg varje dag,så sluta inte snälla du!! Har dig på min favorit:)

2010-03-11 @ 16:54:42
Postat av: Carin

jag är här o tar igen när jag själv inte hinner kika runt hos alla... du får gärna kommentera hos mig med!!! Alla bloggare älskar det! ;)

2010-03-11 @ 17:30:52
Postat av: L

Jag är här =)

2010-03-11 @ 21:38:48
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0