Febrig Prins

Elias är förkyld som sagt men var ändå rätt ok imorse. Pratade med vårdcentralen om slemlösande men fick Bricanyl rekommenderat istället.

Vi åkte och fikade hos mamma en stund och handlade lite innan det var sovdags. När han vaknade hade han 39 graders feber. Han är nöjd och glad med röd om kinderna och trötta vattniga ögon. Äter gör han inte men dricker helt ok. Så det är väl bara att vänta ut det och hoppas att det försvinner lika plötsligt som det kom.

Tjejerna följde med flickorna Lindbom hem efter skolan och Joakim tränar så här är så lugnt. För lugnt. Jag är uttråkad. Men det finns inte mycket att hitta på heller.

Imorgon hoppas jag kunna åkte till Uddevalla och se på mannen som ska spela match. Det hade varit roligt. De möter SKärhamn men jag tror inte att Idas David är med pga sjukdom. Tänkte att ELias kunde vara med mamma medan jag och tjejerna åker, men vi får se hur han mår imorgon. På kvällen är det Schalger-kväll hemma hos Angela och jag tänkte ta med mig Alice och Linnéa. De älskar ju Mello och så skulle det visst blir tacos med. :)

Nu ska nog den lille få lite alvedon för tempen stiger. Känns inte bra när den är en bit över 39. :(

Kommentarer
Postat av: lisa hanfelt

Stakars liten.. Verkar vara samma som Liam med hög feber och host. Liam hade ont i sin mage med.. Hoppas nu er prins blir av med febern snart för det är jobbigt att vara sjuk. Krya på dig Elias för här är två killar som vill komma på kals och få ge paket.



Kram Lisa

2010-03-12 @ 20:16:14
URL: http://liam.ronaldblogg.se
Postat av: Hockeymorsan

Hoppas han är bättre nu. Kram!

2010-03-14 @ 12:00:26
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: Thessan

Aldrig roligt med sjuka barn... Här har d varit fullrulle i flera dagar. Mamma har varit här på besök m hunden å du kan ju tänka dig Hugos lycka över att ha dom här. Jag var försk i skolan på fredag å sedan mötte mamma upp mig i stan för middag å sedan fick hon öppna sitt kuvert som hon fick av mig i november. Hon fick öppna det när hon ville men höll sig ända tills den dagen då vi skulle göra det, hade jag aldrig klarat! Vi gcik iaf å kollade på Björn Skifs show, riktigt ql å det e speciellt att få egen tid med sin mamma även om man e 31! I går hade vi kalas för H som nu e 2 år, tänk vad d går fort! Allt väl annars? Jobbar du 1v till eller? Kramen

2010-03-15 @ 10:05:16
Postat av: frida j

Thessan: Vad mysigt att ha mamma hos er. Och vilken rolig överraskning med Skifs. Måste ha varit bra eller?



Jag jobbar denna veckan med sedan har jag inget inbokat.

2010-03-15 @ 19:22:24
URL: http://fridajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0