Telefonsvarare och nattgäst

Elias ör för härlig. Han pratar som bara den och mest hela tiden. Och det kommer härliga kommentarer och meningar.
Som igår morse när telefonen ringer. Han hoppar ur soffa och springer mot telefonen:

"Jag tar den!"



I natt har Alice haft sin kompis Wilma här. Linnéa sov hos hennes syster Moa. Toppen när man kan byta barn sådär. Tjejerna låg i vår säng och tittade på film och såklart somnade de där. Så vi fick arrangera om lite och jag låg på kanten brevid tjejerna och brottades med Alice och hennes långa hår. Dessutom gnisslar hon tänder och pratar i sömnen hela tiden! Wilma där emot har sovit som en stock.
Joakim fick ligga i Linneas säng och Elias hamnade väl där med på sennatten.

6.50 ringde telefonen och både Jocke o jag rusade upp och tänkte att något måste ha hänt. Men det var mamma som ringde från Gili och de var framme efter 28 timmars resa! Allt vara bara bra.

Joakim är ute och springer i -15 grader och jag ska göra amerikanska pannkakor till flickorna. Sedan är det Lördagsbus för mig och Elias.

Hur ser er dag ut?

Kommentarer
Postat av: lisa hanfelt

Hello här är det lugnt tjejerna har fått lite efterdyningar av sprutan huvudverk och feber. De har bäddat ner sig i våra sängar och ser på film. Liam och Neo har åkt med Andreas och hämtar farmor vid flygplatsen. Vilja mornar sig i sängen så nu skall jag hämta henne och jojna de andra tjejerna. Hade också tänkt att testa lördagsbus men i dag är både bil och killar borta så det får kanske bli nästa gång.



Ha en bra dag...

Lisa

2010-01-30 @ 08:29:54
URL: http://liam.ronaldblogg.se
Postat av: Therese

Tvättning, städning och sedan avslutar vi dagen med goda vänner.



Ha en trevlig helg!

2010-01-30 @ 11:32:58
Postat av: Hockeymorsan

Elin vill gå ut men -24... jag vet inte det jag...

2010-01-30 @ 11:34:52
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jo, jag var där men hade dokumentationstjänst ,) Jätteduktiga barn och duktig pappa ;) Kram

2010-01-30 @ 13:03:21
URL: http://willebusdesign.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0