Succé i toan!

Måste ju bara berätta.

Imorse när vi vaknade kände jag på Elias blöja att den var torr och tänkte att nu måste han ju vara dökissig. Och så frågade jag om vi skulle gå på toa och kissa. Satte honom och han kissar hur mycket som helst! En så lycklig kille och världens stoltaste mamma. Hoppade och dansade och gjorde världens största grej av det. :) Nu har han sina bil-kalsonger på sig.

Räknar ju inte att han ska bli torr idag, men nu har han ialla fall fattat vad han ska göra.

Nu blir det kaffe. Vad händer hos er idag??

Kommentarer
Postat av: lisa hanfelt

Här är det trötta föräldrar som var ute på fest och krog i går. Men på dagens schema står det kalas för Noras del och någon ute aktivitet mer blir det nog inte dag Saga hr ju fotboll med så en del körande blir det.

2010-01-24 @ 10:12:16
URL: http://liam.ronaldblogg.se
Postat av: Tina

Wow!!



Skulle åka pulka men upptäckte att Leia hade feber.:( Så det blir hemmamys iaf för mig och henne.

2010-01-24 @ 11:17:02
Postat av: Hockeymorsan

Heja heja! Duktig kille!



Idag blir det inget speciellt. Vi vaknade sent och åt frukost sent, och missade hela allmänhetens åkning i ishallen. Jag har fortfarande pyjamas. Tvättar och grejar lite. Pappan och lilla E ska ut och härja i snön.



Trevlig söndag på er!

2010-01-24 @ 11:33:43
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: ida

Vilken duktig kille!!!!!

2010-01-25 @ 09:36:08
URL: http://www.idathylen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0