snöstorm

ska det visst bli idag. Ser hur snö yr förbi fönstret och har precis skickat iväg tjejerna till skolan. Hoppas att det inte blir för stormigt.

Har inte sovit så bra inatt för E kom till oss tidigt och ska ligga antingen tätt tätt och kramas eller så sparkar han mig med fötterna. Alice kom mitt i natten och ville också ligga mellan, men det går inte med två. Och det känns så taskigt att skicka in henne i sin säng igen. :(

Idag tänkte jag gå till Öppna förskolan och testa den. Vi var ju där för ett år sedan någon gång. Och tänkte att det nog är kul för Elias nu när han är lite större.  Planerar en promenad ner i snön och att åka bussen hem kanske.

Jocke ska på möte idag som jag hoppas leder till något bra. Så håll tummarna!

Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: angela

Vi håller åtta tummar här för jocke! Känns som en hoppfull tid när tom Saab räddades

2010-01-27 @ 07:47:33
Postat av: Tina

Vi har också haft 2 barn som kommit till vår säng inatt..Det slutade med att jag la mig på soffan, alldeles för trångt.:(



Idag blir det att umgås med lillsyrran=)

2010-01-27 @ 09:05:34
Postat av: Therese W

Vi håller tummarna!!:)



Än kommer ju inte Tristan in till oss..men han ropar fortfarande..alldeles för många ggr om natten tyvärr..gäsp. Vad gör man?? Vissa nätter går det suveränt:)men som oftast vaknar han ngra ggr & är inte nöjd på ett el annat vis. Anstränger oss in i det sista att truga med välling iaf inte förrän kl är runt halv sex..men inatt vart det vid halv fem & om T fick bestämma så hade han nog önskat att det vore så varje natt..



Efter en kräksjuk helg är vi fortfarande lite ur form..T har haft en hejdlöst dålig mage & det har därför varit omöjligt att lämna lgh..många blöjbyten i badkaret har det blivit:(-plutten. Men idag verkar det lite bättre & att ge han fast föda igen går bättre & bättre.



Vi ska oxå ta kontakt med öppna förskolor & baby sång så fort vi är med i matchen igen:) Tyvärr har våran barselgrupp upphört då de andra mammorna har gått tillbaka till jobb igen:( så nu får jag "ragga" upp ngra andra mammor/pappor som är hemma med sina juveler:) Det måste erkännas att jag vid dessa tillfällen får lite hemlängtan..har ju så otroligt fina vänner därhemma som oxå är föräldrar"lediga" just nu..ja,ja den tiden kommer!....snart får vi hoppas;)



Ha en mysig dag på öppna förskolan:) & förresten jag bakade hälsobrödet-smarrigt! likt mitt fitness bröd:)Nu vaknar lilleman efter en trekvarts powernap;) Kram på er!

2010-01-27 @ 10:14:16
Postat av: Maggan

Håller tummarna och inväntar stormen hit har den inte kommit än.Kram!

2010-01-27 @ 10:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0