Sådär ja!

Antagligen världens tråkigaste inlägg kommer nu... ;)

Idag fanns lusten så idag har jag:

* Bäddat rent i alla sängar
* Dammat och dammsugit över allt.
* Rensat, sorterat och städat i alla barnrum.
* Rensat och organiserat min garderob. Slängt och lagt undan.
* Duschat alla blommor
* Tagit ner alla gardiner uppe. Nu får det vara gardinfritt tills jag vet vad jag ska ha. Gillar det!
* Städat båda toaletterna
* Tvättat tre maskiner tvätt
* Varit ute och promenerat runt området med Elias, Louise o Mathias

Så skönt att få lägga sig i ordning och reda och nybäddad säng.

I natt fick vi inte sovit så mycket för E sov hos oss och vaknade kl 4 och fick magknip. Aj aj magen, ont magen! ropade han och höll på i attacker. Var faktiskt riktigt orolig för honom. Tänkte tarmvred och blindtarm. (undrar varför jag alltid hinner tänka det värsta?) Efter ett tag gick Jocke upp med honom. Han klagade överont i magen och int i rumpan, så jag tänkte att han säker behövde bajsa för det hade han inte gjort under dagen och ätit risgrynsgröt innan läggdags.
När jag kom upp 6.30 låg de på soffan. Elias tittade på tv och Jocke hade somnat brevid. Konstigt nog har Elias varit pigg under dagen och sov som vanligt middag 12-14. Och inget mer magont. Var nog hård i magen och efter att han bajsat var det borta.

Snart är det dags att åka och hämta Alice på gympan. Jocke är och tränar med Oddevold och jag är sugen på att be honom köpa med en kebab hem ikväll. Eller ska jag hålla mig....

Robinsson ikväll igen!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad skönt att det inte var nåt "allvarligt" i natt i allafall! Jösses vad du har grejat idag då! Blev trött bara av att läsa det juu!

2010-01-28 @ 18:47:49
URL: http://Www.idathylen.wordpress.com
Postat av: Therese

Var hittade du energin? Skulle också behöva hitta lite energi så att allt som behöver fixas här hemma blir fixat ;-)

2010-01-28 @ 18:59:42
Postat av: Maggan N

Ja du kan allt spilla över lite åt oss andra, öppnade dörren till min stryktvätt och bestämde att jag orkar nog inte i dag, men jag har iallafall dammat och tagit ett tag i badrummet.

2010-01-28 @ 19:31:02
Postat av: Hockeymorsan

Men hur hinner man med allt det på en dag?? Och med en 2-åring i huset!! Näe.. hajjar inte. :-) Supermorsa är du! Det har jag alltid sagt.



KRAM

2010-01-28 @ 19:43:17
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: C

Nätet är märkligt ibland...man ser ett ansikte som man inte kan placera men känner igen...och så plötsligt gör man det, känner igen det alltså!



/C

2010-01-29 @ 12:00:11
URL: http://www.myspace.com/savageheartband

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0