Nyårsafton

Vilken kväll vi fick igår!

Maten var helt fantastiskt och skulle jag bara beskriva den här i ord skulle det inte ge den rättvisa, så jag ska istället fråga Magnus vad han skrev i sin Meny, så kanske det blir mer rättvisa.

Vi åt i flera timmar och drack goda viner till. Barnen uppförde sig exemplariskt och Elias somnade sent på kvällen medan vi vuxna spelade spel. "Med andra ord" var riktigt roligt och vi skrattade så jag fick ont i käkarna!

Har tyvärr glömt kameran hemma hos värdfamiljen så jag får återkomma med bilder senare.

Idag blir det en hemmadag för mig. Linnéa åkte till mamma för att baka och mysa lite. Jocke fick med sig Alice för ett besök hos hans mamma på sjukhuset, sedan har han lovat henne att hon ska få baka. Så nu har jag en lite stund för mig själv medan ELias sover. Tror jag ska kolla om soffa är lika skön som den ser ut.

Berätta om din kväll!

Gott nytt år förresten. Vad glad jag är att du finns.

Kommentarer
Postat av: Thessan

Gott Nytt År på er oxå! Hoppas att alla önskningar och drömmar slår in för er under detta år! Kramar till hela familjen från hela familjen Edenborg

2010-01-01 @ 15:30:54
Postat av: Carin

Vi hade det toppen!!

Skönt med lite egen tid..njut..

2010-01-01 @ 21:45:17
Postat av: Tina

Vi var bara hemma, min lilla familj och jag=)

Åt god mat och Mööössss..=)

Jag hoppas ni får ett Toppen ÅR!!

Kram

2010-01-01 @ 22:36:45
Postat av: Lisa

Kan du inte be om receptet på soppan och så bjuder du mig på det sen?! :D

2010-01-02 @ 12:51:49
URL: http://lisajagdell.blogg.se/
Postat av: jessica

Gott nytt år på er oxå! vi hade en underbar kväll hos svågern me trerätters och spelkväll och mys!!!

helt underbart mysigt som de ska vara. ha de gott !

2010-01-02 @ 16:04:18
Postat av: Maria

Go fortsättning!

Va mysigt och trevligt det låter!! :D

Sköt om Er!

Kramar Oss

2010-01-02 @ 23:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0