Kalas!

Igår var det tjejkalas här hos mig och jag hade 10 av mina underbara vännerhär på middag och cupcakes. Det blev hemgjorda klyftpotatisar, grillade fyllda kycklingfiléer, kantarellsås, beanaise och sallad.
Tilll kaffet blev det blåbärs cupcakes och choklad cupcakes.




Och present fick jag med av mina vänner, jag som bara fyllde ojämnt nummer. De är inte kloka! En Nespresso, så nu kan jag bjuda på goda cappuccionsoch espresso. :)



Kvällen avlsutades vid midnatt, så idag är vi pigga och fräscha.


Kommentarer
Postat av: Maggan

Fick dom ta en av varje ? dom tycker nog att det är tur att du bara fyller en gång om året annars flög väl midjemåttet all värdens väg, du är ju jätteduktig men roligt för dig att du tycker det är kul. Kram på dig.

2010-01-23 @ 11:49:59
Postat av: Carin

Ååå vad trevligt o vilken nice present!!!

2010-01-23 @ 12:48:04
Postat av: Hockeymorsan

Nej men du, det där såg ju inte alls gott ut!! Yum!!

2010-01-24 @ 11:32:12
URL: http://vidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0