bussåk och tandlossning

Ja jag är seg med att blogga.

Iall fall har Elias fortsatt kissa på toan. Inte så att han säger till mig när han är kissenödig, men när jag sätter honom där tar han i och kissar. Roligt är det när han lyckas prutta. Då skrattar han gott. ;)

Idag var det dags för sångstund igen och det tyckte grabbarna var mysigt. Vi promenerade ner sedan tog Elias och jag bussen hem. Han har frågat efter det sedan den gånge för länge sedan då vi åkte. Och vilken lycka!! Han sitter så fint och tjuter av lycka, pratar med alla och påpekar allt som händer under den 5 min långa bussresan.

Efter skolan hämtade jag tjejerna för Linnéa hade tid hos läkaren. Ville kolla upp halsen när den var frisk för att prata om ev att ta bort mandlarna. Medan vi väntade i väntrummet drog Alice ut en tand. Uppe i 7 tappade nu. Så det blev lite fniss där på vårdcentralen. Läkaren är en gullig tjej som kikade i halsen på båda flickorna och det såg fint ut. Hon tyckte att vi ska avvakta och se om det blir fler flusser och i så fall skriva remiss då. Det bästa är ju att slippa ett ingrepp. Så nu hoppas vi att den onda cykeln av halsfluss är över.

Nu laddar jag för ett nytt boxpass. Och jag hoppas att det inte slutar som förra gången.

Kommentarer
Postat av: ida

halloj! Kikar in för att kolla stavningen efter kvällens box...

2010-01-25 @ 20:44:32
URL: http://www.idathylen.wordpress.com
Postat av: Carin

söööt, prutt är skoj!!! OOja..;)

2010-01-26 @ 19:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0