Återhämtningen

Idag återhämtar jag mig genom att ta det lugnt. Elias har ju slappat helda dagen och jag har inte gjort mer jag heller. Och nu står en god skinstek på spisen och kokar. Till det blir det god gräddsås och potatis. Är inte det återhämtningsmat så vet inte jag vad som är! :)

Ida; tack för din omtanke, jag förstår att det låter lite skrämmande med mina ljusblixtar och bokstavs-galenskap, men jag tror nog bara att kroppen var helt slut igår. Det var verkligen fullt upp hela dagen och sedan det passet. För mycket helt enkelt. Vi slogs som galningar jag och Lisa, fattar inte att vi orkade! Men det var det som var både för och nackdelen antar jag. Så kul att man bara kör på tills kroppen inte klarar mer.

Men idag känns det helt ok, förutom lite huvudvärk. Måste påminna mig om att dricka mer vatten, det är jag kass på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0