Psykosomatisk

Ja det är jag. Sedan jag fick höra att grannarna fått magsjuka, blev jag snabbt illamående igår kväll. Det är jobbigt. Eftersom jag vet att jag blir det när någon nära är magsjuk. Men på samma gång kan man ju aldrig vara säker på om man inte är det på riktigt. Jag försöker tänka på annat och har storstädat här idag.

Skurat och fejjat som bara den. Putsat alla köksluckor. Nackdelen med högblanda luckor är att det blir en del putsande.

Nu har jag undervåningen kvar men den hinns nog inte med idag. Får vänta tills imorgon. Vi ska ut och åka pulka i em. Alice är på kalas och Jocke och Linnéa åkte in till hans mamma idag. Jag har bakat till henne och gjort en god middag.

Kommentarer
Postat av: ida

Vad gulligt att du bakar å och så till henne. Hoppas hon har det så bra hon kan. SKönt att vara hemma för henne iaf, slippa ligga på sjukhus. !

2010-02-07 @ 13:24:00
URL: http://www.idathylen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0