Nyklippt blekfis



Har precis sovit i säkert hela 5 minuter. La mig med Elias och vaknade när Jocke började dundra uppe i köket. Låter verkligen som om han ska gå igenom golvet. Själv tyckerhan att han trippar på tå. Lika smidig som ett kassaskåp.

Var hos frissan imorse men toppade håret och klippte luggen kort. Känns gott. Tror det ska få växa lite i längderna och hålla det kort fram.

Efteråt handlade jag lite nödvändigheter till min mormor o morfar och så åkte vi dit och fikade lite. Myspys!

Idag fyller min älskade pappa 60 år! Han firar nog genom att ligga och simma med havsköldpaddor, äta gott och njuta av sol och värme. :)

Kommentarer
Postat av: ida

fiiiiint!!!!!

2010-02-04 @ 13:49:26
URL: http://www.idathylen.wordpress.com
Postat av: fru korn

snygg du är, brun som blek:)

2010-02-04 @ 18:06:27
Postat av: Hockeymorsan

Snygg du blev! Som vanligt :-)

2010-02-04 @ 18:47:32
URL: http://vidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0