Hejhopp!

Vilken toppenfredag!
Vi började med fika/brunch/lunch hos grannen och vännen Anna. Vi var hm.... 8 st mammor tror jag och ca 10-11 barn. Ett helt underbart gäng och det är toppen att ha så många goa människor att umgås med. Nu ser vi fram emot Lisas stora fest i slutet av februari, då vi kan kalasa utan att passa barnen. Ska bli skitkul!

Efter åkte jag med Lisa i Torp för att köpa en present till en två-åring, sedan hämtade Jocke och barnen mig där och så åkte vi vidare till barnens farmor som är hemma igen. Palliativa teamet är inkopplat och hon ska få bra vård och smärtlindring hemma sitället. Hon har avsagt sig alla cellgifter och annat. Barnen tycket att det var lite jobbigt att se farmor med syrgasslangar i näsan och Elias var fundersam över vart vattnet skulle komma ut. :) Han trodde det var en vattenslang.

Hon håller modet uppe, ialla fall för oss. Och vi har lovat att baka en massa gott till henne, för det är hon sugen på. Och ville ladda upp hemma med kärleksmums o bullar nu inför OS. Tur att det börjar nu för hon älskar att titta på tv och sport.

Elias har inte sovit idag. Jocke åkte direkt vi kom hem in till Uddevalla igen för att träna. Och sedan får han handla för barnen har beställt tacos ikväll. Hur nu allt ska hinnas med.


Kommentarer
Postat av: ida

Ja en toppendag, och vilken god soppa och trevliga tjejer!!



Nej, min moster Åsa gjorde smörgåstårtan. Jag gjorde marängtårtan :-) . Vår kusin Andreas fyller år i samma veva som NEllie så vi slår ihop det liksom!

2010-02-05 @ 23:34:42
URL: http://www.idathylen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0