SMS-inlägg

img_6807 (MMS)


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vad gott det ser ut!!! Hoppas det går bra på dagis idag!!!

2010-04-20 @ 07:34:15
URL: http://www.idathylen.wordpress.com
Postat av: Tina

Ser nästan ut som min kvällsmat ikväll.=)

Jag kan slå ett slag för lättost-skinka från Kavli, den är nästan gratis i kcal väg=)

Jättegott tillsammans med skinka, grönsaker och örtsalt:MUMMA;)Nästan bättre än smör;)



Förresten var tränar du??

2010-04-20 @ 22:05:18
Postat av: Frida

Tina: har letat efter den osten men den finns visst inte på vårt Ica. Jag tränar här i lje. Gymnastikföreningen har en hem del pass. Träna hur många pass de vill för 300 kr/termin. Toppen! hur går det för dig?

2010-04-20 @ 22:12:19
Postat av: Frida

Tina: har letat efter den osten men den finns visst inte på vårt Ica. Jag tränar här i lje. Gymnastikföreningen har en hem del pass. Träna hur många pass de vill för 300 kr/termin. Toppen! hur går det för dig?

2010-04-20 @ 22:13:26
Postat av: Tina

Jo denna vecka kämpar jag på och vill ha ett rejält minus på måndag;)

Lättosten finns på Maxi och kvantum här i uddevalla om du är där och handlar ibland.

Gud va bra med träningen, jag vill också men det blir aldrig av. Och så jobbar jag ju mycket kvällar och då blir det så svårt att få till att träna..Ursäkter ursäkter..;)



Kram

2010-04-21 @ 19:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0