Begravning

I natt har det varit svårt att sova. Många tankar har farit runt i huvudet och Elias har snurrat runt i sängen. Vid fem-tiden gav jag upp och nu sitter jag och väntar på att kaffet ska rinna ner.

Idag blir en tuff dag. Vi ska ta farväl av Joakims mamma, barnens farmor. Tror att det kommer bli en väldigt vacker begravning. Jag har valt ut de allra finaste psalmerna och solosångerna. Vi hoppas att spolen ska skina för oss odag mrn så här tidigt på morgonen ser det riktigt dystert ut.

Elias ska vara hemma hos kompisen Mathias och flickorna får följa med.

Krama era nära riktigt mycket idag.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Tufft...begravingar är aldrig roliga men jag hoppas att det blir ett fint farväl!



Kram

2010-04-09 @ 07:36:58
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Ida

Usch. Jobbigt med begravning men ändå skönt med ett avslut!



Kramar

2010-04-09 @ 08:06:46
URL: http://www.idathylen.wordpress.com
Postat av: Carin

kramr om

2010-04-09 @ 16:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0