Sångstund

Idag drar sångstunderna igång, eller vuxen-barngrupp som det heter i församlingshemmet. Man träffas och sjunger och fikar 10-11.30. Massor med barn och föräldrar så denna terminen blir det 2 ggr/v. Vi tycker att det är mysigt, även om det är lite "Hallelujah".
Men en skön aktivitet  utanför hemmet. Finns ju inte för mycket att välja på för oss som är hemma. :(

Har precis skickat iväg tjejerna och nu ska jag fixa frukost.

Korv och stekt ägg. Är inte riktigt helt uttrött på det, men det böjar bli svårt med variationen, just vid frukost. Idag var det nära att jag gjorde några rullar med socker av de resterande pannkakorna. Men nej, jag steker mina korvar o ägg. Idag var det ju dessutom måndag och vägning. -1,8 kg sedan förra måndagen. Inte illa måste jag säga. Jag kör på!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktig du är Frida men våga inte köra gi när vi är i Egypten:)ha en bra dag. nu ska jag väcka lille mannen. kram

2009-09-07 @ 08:05:19
Postat av: louise

mys pys va de på sången :))

2009-09-07 @ 12:22:46
URL: http://louiceee.blogg.se/
Postat av: Tina

Bra jobbat!! Men behöver du det??:)

Fast det känner man såklart bäst själv..

Kram

2009-09-07 @ 14:54:54
Postat av: L

Du är grymt duktig!! =)

2009-09-08 @ 07:57:44
URL: http://minaunderverk-lena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0