Ooolala

HAr satt mig i soffan efter ett gott varm bad med både bubblor och massage. Jag gör det inte ofta, så när jag kommer på att göra det är det ju extra skönt.

Har laddat hela eftermiddagen för ett gott fotbad. Det har varit ruskit och blåigt ute, så då tänkte jag mysa till det med ett fotbad till kvällens tv. Men så kom jag på att ett fotbad är lite ynkligt när jag kan bada bubble med fotmassage och allt. Så när jag lagt barnen kröp jag ner.

Efteråt blir man bara så seg. Hade ett glas rött kvar i flaskan med så nu inväntar jag Hollywoodfruarna sedan är jag redo för bingen!

Imorgon står det presentshopping på agendan. Frågan är om det blir en tur till Gbg eller Överby. Gäller att passa på för imorgon är det Tisdagskul för tjejerna till kl 16 så då har man ju tid att åka iväg. Sedan är det tandläkarkoll för Alice tänder efter fallet och kl 18 ett möte ang en kommande väg i vårt område. Det vill jag också hinna med att gå på. Vill inte alls ha en väg precis utanför oss upp till fotbollsplanen! Måste gå och säga mitt.

Ni då vad gör ni? Vad har hänt med kommentae

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0