Uttråkad

Herre vad uttråkad jag har varit idag. Jag satte igån när tjejerna gick till skolan med tvättstugan. Tvättade, vek, strök, in i garderober, skurade och hade mig samtidigt som jag lyssnade på Mix Megapol och tiden gick. 8.56 kom jag på att jag skulle till tandläkaren. Hade glömt tiden. 9.00 eller 9.15? I vilket fall så fick jag panik!

Slängde på mig kläder och borstade tänderna och rusade iväg. Sedan fick jag sitta och vänta för tandläkaren var 20 min sen. Jag hann ialla fall. ;) Fick min bettskena och åkte hem.

Jocke och Elias åkte iväg och jag tog en sväng till ICA sedan blev jag sittande. Elias sov och jag var så uttråkad! Höll på att börja grina för att livet var så trist där ett tag- Det händer inte så ofta, men ibland får man nog bara känna så.

På byn träffade jag min gamla arbetskompis som frågade om jag ville komma och jobba. Sa att jag kan hoppa in i nov om det behövs. Blir lite kluven ibland, men då är ju Jocke ledig så det kan passa bra.

När jag tyckt synd om mig ett tag så blev jag sugen på att baka. Köpte nämligen Pepparmint; essans på ICA och ville göra något med den. Så det blev två kladdkakor med mintsmak, som jag hoppas blir goda. Och så gjorde jag en laddning pannkakor med. De får bli tills fikat imorgon eller BRUNCHEN som jag ska ha.

Ska bjuda på lite frukost/lunch=brunch. Nybakade baugetter, pålägg, köttbullar, prinskorv, ägg, västkuströror, frukt, pannkakor och kladdkaka med grädde. Låter gott va?

Nu ska jag skriva ner dagens middagstips till er. Lättlagat eftersom jag hade några järn i elden. ;)

Kommentarer
Postat av: lisa

Det lät supersmaskit, längtar tills imorgon :)

2009-10-13 @ 17:05:42
Postat av: Tina

Hmm nästan så att jag blir lite hungrig igen;)

2009-10-13 @ 22:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0